nebojsa-malicJedno od najmoćnijih oružja današnje „menadžerske“ države je televizija. TV ekran omogućava da državna – ili antidržavna, ako su mediji pod okupacijom – propaganda uđe u svaki dom. A u zemljama poput Srbije narod još i plaća za tu „privilegiju“ putem TV pretplate.

Jedan od prvih poteza petooktobarskih pučista bilo je zauzimanje RTS. Imperija je investirala ogromna sredstva u B92. Preuzeta je i većina štampanih medija, a uspostavljeno je i prisustvo na internetu – B92, SETimes i BIRN, na primer – ali je okosnica propaganda bila i ostala televizija.

Tehnika propagande mogla bi da se nazove „baklava očaja“: red sladunjavih serija da anestetiše publiku, a onda red beznađa, otrova i mržnje da je ubije u pojam. Na svakom kanalu, na svakoj frekvenciji, unedogled.

Medijska okupacija Srbije u potpunosti je ostvarena u prvim godinama žutokratije. Sličnu dominaciju Imperija ima u ostalim krhotinama SFR Jugoslavije. Pa je na ove prostore svejedno 2011. došla katarska mreža Aldžazira (Al Jazeera Balkans). A sada izgleda dolazi i klonirani Si-en-en, o čemu su nedavno pisali Mladen Đorđević i Marina Raguš.

Iz njihovih tekstova saznajemo da se već dogodine može očekivati novi TV kanal „N1“, iza kojeg stoji korporacija koja već kontroliše kablovske operatere u Srbiji i BiH. Jedan od „konsultanata“ konglomerata je nekadašnji ambasador Imperije u Beogradu Kameron Manter. Direktor nove televizije treba da bude Brent Sedler, nekadašnji dopisnik Sienena i poslovni ortak bivšeg ambasadora Montgomerija (MSM – Montgomeri, Sedler, Matić).

tv-mozak

Zašto? Mislim, ako je Balkan toliko „nevažan“ za Imperiju, ako je „sve gotovo“ a svaki otpor uzaludan – kako to bez prestanka verglaju mediji Imperije a poslušno ponavljaju njihovi domaći kvislinški klonovi – otkud potreba da se na već navodno osvojeni Balkan pošalje prvo Aldžazira, a evo sad i Si-en-en? Imperija očigledno smatra da domaća peta kolona nije uspela da do kraja obavi povereni joj posao, i da mora direktno da se uključi u konačno slamanje otpora: operaciju „promene svesti“.

Znači, i ova gerila u kojoj mnogi malodušno smatraju da su postigli sve što je moguće postići, uspela je da u dovoljnoj meri poremeti planove Imperije i kvislinškog kulta.

Među rodoljubima se već godinama vuče priča o potrebi za patriotskom verzijom B92, ali to je prosto neostvarivo. Televizija zahteva obimnu logistiku, koja mnogo košta a veoma je ranjiva na državni pritisak. Nešto poput tenka: zastrašujuće moćno na otvorenom, ali potpuno beskorisno u šumi. Zato države, po pravilu, imaju tenkove, a gerilci raketne bacače.

Na svetskom planu medijsku dominaciju Imperije uspešno je ugrozila Rusija. Za samo pet-šest godina, televizija RT (prvobitno Russia Today, sada samo RT) postala je jedna od najgledanijih medijskih kuća u Americi.

Dabome, u naporu da se probije na zapadnu medijsku scenu, RT tu i tamo čini greške u koracima; na primer, kada su o politici vlade Srbije pitali žutokratskog ambasadora u Londonu, ili kad su nedavno u jednu emisiju pozvali Džejmija Kirčika, medijskog batinaša homoseksualnog lobija, koji je gostovanje zloupotrebio za tiradu o „gej pravima“. Ali, iako vašingtonski establišment rutinski reži na RT kao na „moskovsku propagandu“, sve više Amerikanaca shvata da vesti koje gledaju na RT nisu „frizirane“ poput onih koje im serviraju Si-en-en, MSNBC, Foks Njuz itd.

Imajući to u vidu, s pravom se nameće pitanje zašto Moskva ne obraća pažnju na Balkanski medijski front – koji je, kako se vidi iz najavljenog dolaska Si-en-enovog klona, itekako bitan za Imperiju. Jeste da su na internetu već prisutni Ruska reč i Fond strateške kulture, ali od RT nema ni traga ni glasa. Javnost u Srbiji i dalje se „informiše“ pretežno preko televizije, gde apsolutnu dominaciju imaju Imperija i kvislinški kult. Kad Aldžazira liči na pristojnu alternativu, sve vam je jasno.


Izvor: Sivi Soko

Ostavite komentar

Ostavite komentar na Dokaz da sa slamanjem Balkana još nije gotovo

* Obavezna polja