maja-gojkovic-500x330НОВИ САД – Маја Гојковић, потпредседница СНС-а, неће одговарати због уговора о измештању Аутобуске станице у Новом Саду који је потписала са ауто-транспортним предузећем (АТП) „Војводина“ док је била на челу гог града, открива „Ало!“. Полиција је тај предмет спаковала и предала тужиоцу.

Маја Гојковић је испитивана током истраге, у овом случају има и њене одговорности. Морала је да зна на шта ставља свој потпис и да ли град може да испуну уговорене обавезе. Међутим, она се током истраге бранила да није крива – прича наш извор из истраге.

На основу увида који је „Ало!“ имао у предмет, Маја Гојковић се нигде не терети да је одговорна за потписивање тог уговора, који се процењује да је склопљен на штету града Новог Сада.

Према информацијама до којих смо дошли, у овом случају кривично ће одговарати некадашњи најближи сарадници бивше градоначелнице, како из Скупштине града Новог Сада, тако и из сектора урбанизма. Занимљиво је да се у предмету нигде не помиње још један потпредседник СНС-а, Игор Мировић, који је у време потписивања уговора био директор Завода за изградњу града.

Нова станица ни до данас није профункционисала, а град Нови Сад, према првобитној пресуди, био је дужан да власнику АТП „Војводина“ Илији Девићу исплати 1,3 милијарде динара јер није испунио уговорну обавезу.

Градске власти Новог Сада су се жалиле на овакву пресуду и у јуну ове године Врховни касациони суд донео је одлуку да АТП „Војводина“ добије само 300 милиона динара са каматом, али Девић ни до данас није подигао тај новац, који се налази на специјалном рачуну у једној банци. У међувремену, Девић се на одштету од 300 милиона динара пре пет месеци жалио Врховном суду, који још „разматра предмет“.

Извор близак Девићу тврди да власник АТП „Војводина“ трпи притиске и уцене да одустане од даљих тужби против града Новог Сада.

„Чак су он и његова породица добијали претње да неће добро проћи уколико не одустану, претили су им и неки локални политичари, али из страха неће јавно да говоре о томе“, каже наш саговорник.

Девић је купио АТП „Војводина“ на аукцији 27. јула 2004. године. Приватизација је у почетку била успешна јер је поштован инвестициони програм – купљено је 20 нових аутобуса, а запослено је и 200 нових радника. Две године касније, Девић је закључио уговор са Мајом Гојковић о изградњи нове аутобуске станице. Објекат је завршен, али град није преусмерио саобраћај на нову локацију. Због доспелих рата кредита, предузеће је отишло у стечај, а Девић је поднео тужбу против града за накнаду штете. Предмет био је управо тај уговор из 2006. године. Иначе, ову аферу је Европски парламент убројао међу пет највећих корупционашких афера у Србији.

Маја: Крив је ДС!

Јуче смо позвали Мају Гојковић у намери да чујемо и њен коментар о овом случају, али она није одговарала на позиве и поруке. Иначе, бивша градоначелница раније је оптужила ДС да је одговоран за штету нанету граду и дугу према АТП „Војводина“.

Како је рекла, није очекивала одлуку Привредног апелационог суда по којој је Нови Сад дужан да плати ту суму АТП „Војводина“ и да је до такве ситуације „дошло нечињењем власти коју је предводио ДС“. Гојковићева је на чело Новог Сада дошла као кадар СРС-а, а касније је основала Народну партију. Та странка колективно је ушла у Српску напредну странку, а Гојковићева је постала потпредседница СНС-а.


Извор: А л о

Оставите коментар

Оставите коментар на Маје Гојковић нема у пријави

* Обавезна поља